6 بهترین ابزار و وب سایت های به اشتراک گذاری آنلاین رایگان

کانال تلگرام سایت

ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 70
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 410
  • بازديد ديروز : 572
  • بازديد کننده امروز : 58
  • بازديد کننده ديروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 1
  • بازديد هفته : 3,204
  • بازديد ماه : 9,986
  • بازديد سال : 61,979
  • بازديد کلي : 752,688
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.221.236.224
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

ابزارهای اشتراک گذاری صفحه برای آموزش ، ارائه ، عیب یابی و همکاری آنلاین با دیگران بسیار باورنکردنی هستند. متأسفانه ، تلاش برای به اشتراک گذاشتن موفقیت آمیز صفحه نمایش خود با شخصی به صورت آنلاین می تواند یک سردرد بزرگ باشد - هر یک از طرفین می توانند برنامه های مختلفی نصب کنند ، در دستگاه های مختلف باشند ، یا دارای سطح متفاوتی از دانش فناوری باشند.
این وب سایت ها ، قرار است زمانی استفاده شود که شما فقط باید هرچه سریعتر صفحه خود را به اشتراک بگذارید ، با کمترین تلاش ممکن. آنها ممکن است قدرتمندترین برنامه ها نباشند ، اما سریع ، آسان برای استفاده هستند و نیازی به بارگیری قابل توجهی ندارند.

متأسفانه ،به دلیل  مشکلات ویروس کرونا کوید-19 و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این همیشه ممکن نیست ، به ویژه اگر آنها جدا از هم زندگی کنند. بنابراین ، تکاوران ای تی مفتخر است لیستی از وب سایت برای به اشتراک گذاری آنلاین رایگان به همراه دوستان خود گردآوری کرده ایم.

  در ادامه خبر با تکاوران آی تی همراه باشید ...

 

1. Whereby

 اندازه بارگیری: هیچکدام.
حساب مورد نیاز میزبان: بله.
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: چهار نفر ، از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: هیچ کدام.
ممکن است "whereby" را با نام قدیمی آن ظاهر کنید. استفاده از این شگفت آور بسیار آسان است و نیازی به بارگیری از میزبان یا شرکت کنندگان نیست.

برای استفاده از Howby و تأیید آدرس ایمیل خود ، باید یک حساب کاربری تهیه کنید. پس از آن ، همه چیز آسان است. به جای اینکه مجبور شوید هر بار که می خواهید صفحه خود را به اشتراک بگذارید ، یک جلسه جدید ایجاد کنید ، به جای آن یک آدرس اینترنتی "اتاق" مداوم دریافت می کنید که می توانید به اشتراک بگذارید.

بدین وسیله هم در دسک تاپ و هم برای موبایل عالی کار می کند ، بنابراین شرکت کنندگان می توانند از هرجای دیگری بپیوندند. متأسفانه ، نسخه رایگان فقط به سه نفر دیگر امکان پیوستن را می دهد ، اما اگر این مسئله برای شما مشکلی ایجاد نمی کند ، انتخاب گزینه ترک خوردگی است.

2. Screenleap

اندازه بارگیری: 825 KB
حساب مورد نیاز میزبان: خیر
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: نه نفر ، از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: 40 دقیقه در روز.
وقتی صحبت از نرم افزار آسان برای استفاده در صفحه نمایش می شود ، Screenleap قطعاً یکی از بهترین گزینه های شما است. Screenleap می تواند صفحه نمایش شما را با هر دستگاهی با یک مرورگر به اشتراک بگذارد و برای کار فقط نیاز به یک بارگیری کوچک از دستگاه میزبان دارد.

یک کد اشتراک گذاری صفحه در اختیار میزبان قرار می گیرد و توسط شرکت کنندگان در صفحه اصلی Screenleap وارد می شود ، پس از آن بلافاصله آنها می توانند صفحه میزبان را مشاهده کنند.

اگر واقعاً عملکرد Screenleap را دوست دارید ، اشتراک های پرداخت شده در دسترس است که می تواند محدودیت زمانی ، تعداد شرکت کنندگان و امنیت شما را افزایش دهد.

3. Join.me

اندازه بارگیری: 27.6 مگابایت.
حساب مورد نیاز میزبان: بله.
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: 250 نفر ، از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: 14 روز آزمایشی رایگان.
Join.me در درجه اول مورد هدف مشتریان تجاری است. هدف آنها این است که هر چه آسان تر مردم را به یک جلسه مجازی پرش کرده ، با یکدیگر صحبت کنند و صفحه خود را به اشتراک بگذارند.

در حالی که Join.me سابقاً یک برنامه رایگان ارائه می داد ، اکنون فقط یک آزمایش رایگان ارائه می دهد. با این وجود ، اگر شما فقط نیاز به نمایش اشتراکی برای یک نمونه واحد دارید ، Join.me گزینه خوبی است. یک ویژگی عالی این است که می توانید کنترل از راه دور را فعال کنید تا شخص دیگری بتواند صفحه شما را کنترل کند. این برای عیب یابی عالی است.

بعد از ایجاد حساب کاربری ، URL اینترنتی اختصاصی به شما می دهد. این را به دیگران بسپارید و در صورت نیاز بلافاصله می توانند صوتی و تصویری خود را بپیوندند. در نظر داشته باشید که محاکمه رایگان فقط 14 روز طول می کشد ، پس از آن شما برای ادامه استفاده از خدمات باید به یک برنامه پرداخت شده بپیوندید.

4. Show My PC

 حجم بارگیری: 2.5 مگابایت.
حساب مورد نیاز میزبان: خیر
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: دو نفر از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: هیچ کدام.
Show My PC کمی قدیمی است و به نظر نمی رسد خیلی زیبا باشد ، اما هنوز هم خیلی خوب کار می کند. این در درجه اول به عنوان یک ابزار پشتیبانی از راه دور طراحی شده است ، بنابراین می توانید صفحه نمایش خود را با یک تکنسین به اشتراک بگذارید ، اما به همان اندازه به عنوان یک راه حل اشتراک گذاری صفحه نمایش به طور کلی کار می کند.

به عنوان میزبان ، شما به سادگی برنامه را بارگیری کرده و یک رمز عبور دریافت می کنید. سپس این رمز عبور را با گیرنده خود به اشتراک می گذارید و آنها برای ورود به وب سایت Show My PC می روند.

نسخه رایگان Show My PC اجازه نمی دهد بیش از دو نفر به طور همزمان در یک جلسه اشتراک صفحه شرکت کنند ، بنابراین اگر به دنبال یک راه حل جلسه هستید ، بهتر است با انتخاب دیگری روبرو شوید.

5. Mikogo

اندازه بارگیری: 34.3 مگابایت.
حساب مورد نیاز میزبان: بله.
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: دو نفر از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: هیچ کدام.
Mikogo به شما نیاز دارد تا قبل از شروع استفاده از برنامه ، یک حساب کاربری ایجاد کنید که کمی آزار دهنده است ، اما روند کار هنوز هم نسبتاً سریع است خوشبختانه ، شرکت کننده نیازی به ثبت نام ندارد.

این تنها یک "شرکت کننده" است زیرا Mikogo فقط به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را با یک شخص دیگر در برنامه رایگان به اشتراک بگذارید. این ممکن است برای شما مناسب باشد ، اما در صورت نیاز به جلسات گروهی میکوگو راه حل نیست.

ابزارهای ارائه شده هنگام اشتراک گذاری صفحه نمایش عالی هستند. می توانید در میکروفون یا گپ متنی صحبت کنید ، وب کم را پخش کنید ، پرونده ها را انتقال دهید ، فقط ویندوزهای خاصی نمایش دهید و یک ویژگی جالب برای تخته سفید برای یادداشت ها وجود دارد. اگر فقط نیاز دارید که با یک نفر به اشتراک بگذارید ، Mikogo اصلی است.

6. Hangouts Meet

 اندازه بارگیری: هیچکدام.
حساب مورد نیاز میزبان: بله.
حساب مورد نیاز برای مشاهده: خیر
حداکثر تعداد شرکت کنندگان: 100 نفر ، از جمله میزبان.
محدودیت زمانی: هیچ کدام.
Hangouts Meet ، که گاهی اوقات فقط با آنها ملاقات می شود ، ابزاری برای اشتراک گذاری صفحه از Google است. همانطور که ممکن است از غول فناوری انتظار داشته باشید ، استفاده از آن یکپارچه و بسیار آسان است. همچنین از 100 نفر در همان اتاق پشتیبانی می کند ، که لوکس است.

با این حال ، یک احتیاط بزرگ وجود دارد: شما فقط می توانید در صورت داشتن یا بخشی از برنامه G Suite با پرداخت یا میزبان ملاقات کنید. سازمان شما ممکن است در این حالت عالی باشد! اگر اینطور نیست ، یک گزینه رایگان متفاوت از این لیست انتخاب کنید.

اگر می توانید از ملاقات استفاده کنید ، بسیار روان است. هیچ کس مجبور نیست چیزی را بارگیری کند و فقط یک دکمه را فشار دهید تا میزبانی شروع شود. سپس کلیک دیگری برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش شما است. یا کل چیز یا یک پنجره.

 

برچسب ها

دیدگاه کاربران

کد امنیتی رفرش

دیدگاه های ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان : سایت تکاوران ای تی   و آدرس :   http://takavaranit.ir   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد